Pages

LAWATAN KEBAJIKAN

08/11/2016 Lawatan Kebajikan Konts SP 26483 Muhamad Akmal Bin Wahid  Moga beliau cepat sembuh dan kembali tugas seperti biasa.





















22/03/2016, Lawatan Kebajikan iaitu En Sarabanan Penyelia anggota Pejabat Komandan..beliau dimasukkan ke Hospital Columbia Seremban. Moga beliau cepat sembuh












03 Mac 2016,  YDH Tuan KPD Daerah Seremban, Pegawai Kanan Dari IPD , Tuan Komandan, Tuan KSPD, pegawai Kanan Dari SPDRM,SBAN, Dan semua Anggota SPDRM Seremban telah Menziarahi Mendiang Konts/Sp/W B.Nirmala serta memberi penghormatan terakhir ' Jasa mendiang Kpd Pasukan SPDRM serta Negara sentiasa dihargai serta dalam kenangan










13 Februari 2016,  Lawatan Kebajikan Konts/SP Elaiya Kumar dari IPD Seremban beliau baru sahaja sembuh daripada Denggi.










13 Februari 2016,  Konts/SP Wan Abdul rahman dari IPD Port Dickson telah dimasukkan ke hospital Columbia Seremban 2. Pada lawatan tersebut Pejabat Komandan Telah menghulurkan bantuan kewangan.Moga beliau cepat sembuh dan diberi kesihatan yang baik.








17 Januari 2016,  KPL/SP Muniandy dari IPD Nilai telah dimasukkan ke hospital Tuanku Jaafar (HTJ). Pada lawatan tersebut Pejabat Komandan Telah menghulurkan bantuan kewangan.Moga beliau cepat sembuh dan diberi kesihatan yang baik.















15 Julai 2014 Anggota Sp Daerah Seremban dimasukkan ke hospital iaitu L/kp Rohaizad. Pada lawatan tersebut Pejabat Komandan Telah menghulurkan bantuan kewangan. Moga beliau cepat sembuh dan diberi kesihatan yang baik.










14 Julai 2014 Komandan Tn Shafaie hadir ke Hospital Colombia Seremban bagi tujuan lawatan kebajikan anak kepada anggota iaitu Sarjen Jegan.Pada lawatan tersebut Pejabat Komandan Telah menghulurkan bantuan kewangan. Moga anaknya kembali sehat.






Pada 13 Julai 2014 Komandan iaitu Tuan Shafaie hadir melawat anggota iaitu Kpl Hussin yang mengalami kemalangan ketika beliau pulang dari tempat kerja. Pada lawatan tersebut Pejabat Komandan Telah menghulurkan bantuan kewangan. Moga beliau cepat sembuh dan kembali bertugas seperti sedia kala.